Jak se zaregistrovat do klikačky jako náš referral a požádat o refbackMusíte být naším referralem, abyste mohli vydělávat refback1.) Zaregistrujte se na BestRefback4U. Pokud jste již zaregistrovaní, můžete přeskočit krok 1 a 2.
2.) Aktivujte účet - Potvrďte e-mail.
3.) Přihlaste se na BestRefback4U.4.) Vyberte si klikačku ze seznamu, do které se chcete zaregistrovat.
Běžte na
Seznam klikaček v menu.
Vyberte
Všechny (aktivní).
Toto jsou všechny ty klikačky, pro které nabízíme refback.
Sjeďte dolů - projděte si klikačky a vyberte si tu, která se vám líbí.
NEBO pokud potřebujete najít jednu konkrétní klikačku, použijte
Vyhledávání nahoře na stránce (
Hledat klikačku:).
5.) Klikněte na REGISTRACE u vybrané klikačky (zelené tlačítko nalevo) (dříve se tlačítko jmenovalo Join Now!, jak vidíte na obrázku).
6.) Klikněte na PRO REGISTRACI KLIKNĚTE ZDE.7.) Zaregistrujte se na právě otevřené klikačce.Ujistěte se, že váš referrer je ten správný! Toto je velmi důležité!
Vždy se přesvědčte, že username vašeho referrera je stejné jako dané username v textu.
Příklad: Na Clixsense vidíte username vašeho referrera zde:
Příklad 2: Na Nerdbux vidíte username vašeho referrera zde:
DŮLEŽITÉ!
V průběhu registrace nedělejte nic jiného (od kliknutí na náš reflink až po dokončení registrace)!
Neklikejte na žádné reklamy, neprohlížejte jiné stránky atd. Váš referrer by se mohl v průběhu registrace změnit, pokud budete klikat na reklamy nebo prohlížet jiné stránky! Pokud byste měli jiného referrera, nemůžete získávat refback!!!
Referrera si také můžete zkontrolovat ve vašich cookies a pokud je referrer jiný, potom smažte cookies a
POTOM klikněte na náš reflink znovu (klikněte na PRO REGISTRACI KLIKNĚTE ZDE znovu).
Potom by měl být referrer 100% správně.
Nejčastější username našich adminů na klikačkách:Admin Lenca: lenca86, lenca89
Admin Antizom: antizom
Admin Iriss: Iriss, Irisss, Racice22, BestAurora4U, BestAurora4U2, BestRefback4U
8.) Aktivujte svůj účet na klikačce.Potvrďte e-mail. Tedy klikněte na aktivační odkaz v e-mailu, který vám přijde od klikačky (activation link/verification link apod., většinou první odkaz v e-mailu, bývá dlouhý a na konci mívá náhodná písmena a číslice).
Pokud e-mail nepřijde, zkuste si ho zaslat znovu přes odkaz Send verification e-mail/Account activation/Resend activation email a podobně.
Pokud žádný e-mail stále nepřijde, je potřeba napsat na podporu klikačky žádost o aktivaci účtu (odkaz Support, většinou najdete tento odkaz někde dole na stránce na klikačce).
Předmět (Subject):
Account activationZpráva (Message):
Hello, I havent received activation email (I checked my spam folder too). Can you please activate my account manually? Thank you.Admin vám pak účet aktivuje ručně.
Pokud nebudete mít aktivovaný účet, nebudete se moci na klikačku přihlásit a bude vám to psát chybu : Your account is not activated.
Doporučujeme při registraci do klikaček zadávat e-mail od Gmailu, tam to přijde vždy, pokud se e-mail z klikačky odešle. Ostatní jako Centrum, Seznam apod. někdy e-maily blokují (Seznam skoro všechny, ten je úplně nevhodný).
Ve většině případů aktivace účtu bude stačit, ale někdy klikačka vyžaduje, abyste udělali také následující, abyste se objevili v naší downline jako náš referral:
Odklikněte alespoň 1 reklamu.
Vyplňte si povinná data v profilu. (např. Clixsense toto vyžaduje)
9.) Vepište svoje username, které máte na klikačce, do formuláře na BestRefback4U.Klikněte na tlačítko
Odeslat žádost a potvrďte.
Gratulujeme!
Splnili jste všechny kroky pro požádání o refback.
10.) Počkejte, než schválíme/zamítneme vaši žádost.Můžete mezitím na klikačce odklikávat reklamy, budou započítány do refbacku.
Pokud vaši žádost
schválíme, potom je vše v pořádku a můžete přejít na
Můj účet -> Můj refback -> Výdělky a sledovat, jak vaše výdělky z refbacku na této klikačce rostou.
Musíme výdělky aktualizovat ručně, proto vás prosíme, buďte trpěliví.
Pokud vaši žádost
zamítneme, znamená to, že username, které jste zadali do formuláře, nesouhlasí s žádným username referrala, které máme v naší downline na klikačce.
Takže buďto vás nemáme v downline (pod sebou jako referrala) vůbec a nebo jste vyplnili špatné username.
Pokud jste vyplnili username špatně, napište nám, řekněte nám správné username a my znovu přezkoumáme vaši žádost.
Pokud máte nějaké otázky, ptejte se